Trött som en apk*k !

Fuuuccckkk... Vad trött jag är...

Vart och kollat på lägenheter i Mölndal hela jävla dagen idag, vart svin jobbigt. Men det är bara att hålla tummarna för att min pappa får lägenheten i käraste Åby. Och svaret kommer imogon (måndag).

Imorgon så ska jag vara med Kristina för första gången på 38 år. Och på Tisdag med Emmi o Sebbe vi ska ha film kväll hemma hos Theo ;)
Vi tänkte kolla på The grudge 3 jag har hört att Kayoko ska vara ännu gulligare och filmen ska vara mycket läskigare.
Frågan e vem som kommer pissa ner sig först... ? Jag gissar på Theo Haha !

Men aja nu ska jag drömma om hur skönt det kommer bli på sommaren jag längatar som en apk*k !!

Puss på er ! :)



Grrr..... ♥


Var bara tvungen att skratta lite ;)

Kommentarer
Postat av: Sevil

tänkte bara kika in och önska dig en bra kväll :)

2011-03-23 @ 21:49:21
URL: http://sevils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0