Pallar inte :(

Jag pallar inte blogga men jag gör det för eran skull nu bitches...

Och nu är det så att jag har vart i mölndal alla domma dagarna och vart med en tjej som heter emelie och vi har vart med lite killar i 13-17 års åldern haha, sedan så är det ju 98:or som följer med från ingenstans endå. Idag har jag inte vart i skolan för att jag om hem sent och ville sova hela dagen och så gjorde jag det. Jag skulle igentligen möta Emelie och Sebbe hag och Victor olsson där men jag pallar inte gå ut som sagt. Men imorgon möter jag dom och idag är det jag som måste fixa cigg fan ta dom. Dom bjöd mig hela dagen igår stackarna :/
En bild på Sebbe ♥


Så oskyldig... (not)
Ungdomspolisen går och hämtar han hela jävla tiden :O !!


Kommentarer
Postat av: Josse

Såg att du sökte bloggsvar, tänkte tips om en bättre sida: www.valresultatet.se , där kan du även sköta din omröstningar och annat. Tycker den är enklare och snyggare. Gratis och alla kan använda :) testa!

2011-03-09 @ 11:04:30
URL: http://www.valresultatet.se
Postat av: Nelly

Röker du? Eller vadå?... (:

2011-03-13 @ 19:38:14
URL: http://nellyreginaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0