Förlåt för dåliga inlägg :(

Hello sweeties !

Just nu sitter jag och tittar på TV jag var inte i skolan idag..
-För att... ?

Kom inte på något :/ Men jaja dom senaste dagarna så har jag vart med Emelie Andersson och sebbe och oliver, Vicktor en massa till i käraste ♥Mölndal♥ Jag ska flytta dit om två månader ifall min pappa får tag på lägenheten ! I Åby där Emmi och alla bor :)
Yeah, och på fredag så ska jag vara ed kristina Emelie och killarna... :D
De var väll de...
Och från fredagen till lördagen så ska jag elr emelie sova hos varandra.. Mysigt mysigt :)
Men aja för er som undrar hur Emmi ser ut kommer en bild ;)





 

Och sedan så gör hon en video om mig oxå !
Det går inte o kolla på YouTube men jag länkar lite bara
Klicka på hjärtat

Och sedan så kan jag väll vara lite snäll och bjuda på en låt :)




Kan den utantill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0