I am back !!

Hej alla söta ! ♥

Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har vart hos min syrra och hennes dotter. Men jag kommer att lägga upp bilderna iaf.
Jag hade det jätte roligt på nyår :D Först så gick jag och min syrra och Bella till Opran och tittade lite i typ fem minuter på dom fina fyverkerierna, och sedan efter det så gick vi till en resturang i närheten och åt någon jätte god turkisk mat :), det var typ en paprika med med ris och kött och grönsaker i, det var jätte gott. Jag älskar turkisk mat. Och sedan så gick vi längst gatorna och såg hur dom smällde alla fina fyverkerier. Det var så fint och allt var så roligt för att Bella skulle alltid säga:

- Titta OMG asså det är krig i svenska samhället :O !!!
Och sedan var man alltid svungen att säga:
- Nej lilla gumman det är smällare :)
- Och alla vet väll hur treåringar är....
-Nej jag vet allt det är krig fåglarna sprängs !!
Och sedan hade man inget svar HAHA.

En bild på Bella

Haha, hon e så söt :)
Men iaf så gick vi hem för att Bella var trött, men det var inte jag och min syrra så vi var uppe och kollade på film och myste medans Bella sov. Och när klockan hade närmat sig vid 12 slaget hörde både jag och min syrra och deras katt Coco hur dom smällde, Josefin (min syrra) försökte väcka Bella och fråga ifall hon ville komma och se men hon svarade:

- NEEEJJJ !! Alldrig det är farligt att vara uppe så sent, jag kan sprängas då :O

Jag och min syrra brydde oss inte och tittade bara upp mot himmlen och njöt.

En bild på Coco (katten)


Några bilder på fyverkerierna :









Det är mkt mer men jag orkar inte visa alla det tar tid för nu ska jag dra hem till Sabina-greveård puss och kram :)



Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Vill du bli veckans blogg? Nu kan du anmäla dig hos mig! Lycka till!

2011-01-03 @ 13:24:04
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: ali

hej jasmin det e ali ja har fan saknat dej kan du adda min msn igen så vi kan chatta där ?



[email protected]

2011-01-29 @ 14:04:57
URL: http://alii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0