EN ORM !!

Hej, det var ett tag sedan :)

Idag så har jag vart med Bianca. Vi var hemma hos mig lite och spelade grodspelet på min Ipod. Jag fick reda på att min pappa ville skaffa en orm men han kan ju inte ta hand om den för att han jobbar ju :(
Så han frågade mig ifall jag ville det, och såklart ville jag det jag älskar spindlar, ormar och näsan alla djur förutom fästingar :S
Nåja, och sedan sa han att vi kunde köpa ett terrarium och träd och allt som den ska ha, men det är bara en sak:

MIN MAMMA VILL INTE HA FLER DJUR, men vi ska bara komma hem från ingenstans och säga att denna sötnosen ska bo här ;)
Den är en vanlig majs orm och är bara 5 veckor. Den är jätte söt tycker jag och Bianca för idag var jag och Bianca och kollade på ormen i en reptil affär i mölndal, det fanns ödlor kaniner fiskar salamandel och en massa olika djur typer jätte söta :)
Jag och Bianca var två paparazzi vi gick runt och tog kort på alla djuren... Tyvärr hade inte min kamera batterier så ni får bilder från min Ipod men det går väll bra endå va ?? ;)

Snart kommer dom.......

så länge kan jag ta det med min orm,

Den äter nyfödda möss (döda), och den måste ha saker att klättra i och bark som golv typ och sedan en liten pool som den kan bada i, och 30 grader varmt och sedan måste den vara van vid händer och allt.
Vi skulle igentligen köpt en orm på blocket för 400 men min pappa tycker att det är bättre med en helt ny orm.

Såhär såg den ormen ut från blocket:



Och här kommer höjdpunkten, bilderna som jag tog i affären med Bianca på sötisarna :)





Här är min sötnos den som han håller i !!






Här är min och Bianca bebbis <3




Här är en stor orm :)


<3








Undervattensödla :)


Spindel :)


Här är lite pinnar ;)


Och här är min och Biancas man <3


Det var alla bilder !
det kommer väll mer på ormen imorgon jag hoppas att min mamma inte flippar över jag hoppas att jag får behålla min lilla kringla ^^





Kommentarer
Postat av: Johannes

ne ne ne fästingar är inga djur, det är insekter!

2011-01-11 @ 16:05:02
Postat av: jasmine svar till Johannes ;)

Sv;

Jaja men för mig e det de...

2011-01-11 @ 17:56:38
URL: http://nazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0