Ont i nacken :((

Hej alla söta :)

Just nu sitter jag och äter coccosbollar... Jag har svin ont i min nacke :(
Jag var med Bianca igår och vi tittade Boggieman 3, den var inte jätte läskig men jag dog endå HAHA.
Och mitt i filmen maserade vi varandra och tog tiden i 5 minuter, det var jätte skönt men idag så har jag jätte ont, så jag är hemma idag och vilar :)
Och igår så var jag så trött så jag orkade inte ta bort sminket så jag ser ut som en panda runt ögonen och jag ser helt drogad ut ni kommer att bli jätte rädda när ni ser mig på bild nu men et gör inget, det får ni ta !!




Och just det !
jag glömmde berätta att Bella var här för två dagar sedan hon skulle sova över men hon mådde dåligt och fick åka hem.
Det här var hon när hon var frisk:

 

Vi hade köpt godis chips dricka allt hatar när hon blir sjuk :(

Här är en bild när hon skulle leka prinsessa :

 

jaja skit samma hon får komma en annan dag ;)
Lägger upp ett inlägg snart
<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0