Kayoko ♥

God morgon ♥

Just nu sitter jag och håller i min orm Kayoko jag fick henne för några dagar sedan. Hon slingrar sig runt min nacke medans jag skriver haha, hon är sjukt söt och snäll. Snällast i världen hon tröstar mig och vi bråkar hon är min bästis vi pratar om allt och alla. Och hon håller med mig totalt ! HAHA.
Så här ser hon ut :



För dom som vill se mer bilder på henne så har hon facebook så adda Kayoko O'Brien eller bara kolla på hennes Bilder ;)
Men nåja, nu ska jag nog äta frukost och sedan ska jag ringa en kompis :)
Ha det så bra så länge Kayoko hälsar till er alla ! ♥



*Smile* !


Kommentarer
Postat av: riim

oj har du en orm:o?

2011-01-18 @ 21:51:19
URL: http://alwaysriim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0