Hej !

Ingen orm idag heller.

Min pappa jobbade över.

Nåja jag får längta en dag till :( SUCK
Men ajja skit samma, just nu sitter jag och äter en kanelbulle och tittar på ett gammalt topmodel avsnitt. Jag blev precis klar med att fixa mina fiskars akvarium.

Idag:

idag så har jag vart i skolan första dagen :) det började med franska och slutatde med Geografi. och efter det var jag jätte glad och ivrig för att jag trodde att jag skulle få min orm men det blev inte så. Men imorgon så har min pappa LOVAT att jag verkligen ska få min bebbis ♥ Så då har jag något att se fram imot i morgon i stället :)
och just det, idag så var jag oxå på tyrolen och Bianca och Sara.C var oxå där jag kom upp som en galning till tyrolen och skrek vart är Bianca !!?
Och innan dom hann säga något så sprang jag ner till källaren och där var dom, hållde ivarsin mikrofon och jag lyssnade. Sedan fick jag oxå sjunga med Bianca :) Vi hade jätte kul och sedan så var Sara tvungen att gå hem och tillslut gjorde vi oxå det efter 20 minuter.

det var det och här kommer lite bilder från när vi var i källaren och på mina fiskar :)









Och bilderna på fiskarna :)




Fisken gillade att suga på mitt finger ;)


Och den lilla fisken gillade oxå det ;)


japp det var dom bilderna och imorgon kommer det bilder på ormen oxå lilla Kringlan ;)



Kommentarer
Postat av: vanessa

Tjo verkar som ni haft roligt på tyrolen, men kan vi göra något snart så du kan få ditt linne och allt det andra :)

Fan vad coooooolt att du ska få en orm !!

Men ringer eller något - PUSS VANESSA <3 <3

2011-01-11 @ 22:49:19
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0