Gammla goda tider ;)

Hej allihopa!

Jag drack lite för mycket kaffe så nu sitter jag uppe och skriver i stället...
jag ränsade nyss min låda och hittade lite gammla teckningar som jag och Bianca har gjort...
Alla har inte Bianca gjort men några iaf :)

By: jasmine                                   By: jasmine
 

 By: jasmine

 By: jasmine

 By: jasmine

By. jasmine


By: Bianca hon målade tandfen.


By: Bianca.





CP :O

Här kommer en till CP gej :O



Men han e skön endå ;)

Nåja, jag bloggar mera i morgon ska få massage nu :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej, jag känner inte henne, vi kommenterar bara varandras bloggar :)

2011-01-24 @ 22:53:09
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sara

Känner du henne eller? :) Hur mår du gumman? :)

2011-01-26 @ 23:02:46
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Anonym

killen i filmen= fathi

2011-02-15 @ 20:49:46
Postat av: Anonym

Fan vad ful du är?

2011-03-27 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0