Mysigt klart med Kristina :)

Hejj :D

Förut så var jag med Kristina, vi gick till torget och kollade på kläder och ringar till vårt bröllop. Vi ska ju gifta oss och utan ringar går det inte. Noah ska vara präst och vi ska ha en människa som publik...
Wow great !
Iaf... när klockan närmade sig 9 gick jag och kristina hem fast lite innan tog vi varsin pommes från Mc och åt på vägen hem till mig. Och på vägen hem till mig mötte vi Matilda med hennes kille Jocke och vi följde dom hem och sedan gick jag och krisina hem till mig och kollade på the grudge och lite innan slutet gick kristina tuncay hem :( Nåja se det posetivt... mera godis till mig ;). På Måndag är de jag och kristina tuncay ska gifta oss. Jag är hennes man då och hon är min fru det blir toppen!
Så det var det :)
 








Puss på er bloggar mera imorgon ska äta vofflor med glass nu ! :3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0