Katter

Hej mina katter !!
Just nu sitter jag här med Denize, jag har sovit över nu i 3 dagar :P Vi har haft jätte kul förutom idag typ HAHA. Idag så var denize och hennes syrra Joy och hennes låssas pappa ute på någon häst sak, och jag frös så jag satt i bilen så länge tills dom var klara. det tog 2 TIMMAR !! Jätte långt va :O
Men men.... Och dom andra dagarna har vi hållt på i staller dampat och vart med hennes hundar och katter :D Jag har lite bilder oxå, men dom får komma imorgon då jag ska hem. denize biolågiska bror (roberto) kommer imorgon och hälsar på, så det blir lite kul han kommer kl. 8.00 på morgonen :O! Men han ska INTE väcka mig eller denize hoppas jag iaf. Imorgon så åker jag hem på eftermiddagen, jag vet inte riktigt vilken tid men jag vet iaf att det blir en lång bussresa och tråkigt kommer det bli :(
Men aja nu ska jag logga in på Facebook puss vi hörs :)

Fråga inte ♥


Kommentarer
Postat av: Mika<33

Du har ju bloggat från din ipod, vad har du för app då?? Vill verkligen veta! :D Tack på förhand!

2011-02-16 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0