morr

Ytterligare en dag hemma -.-

Just nu sitter man och tänker vart jag har lagt min edhardy keps...
Ville bara ta lite egopics och så hittar men inte den :(
Jobbigt va ?
Min pappa min mamma och alla är i min skola nu förutom jag för att jag skolkar pallar inte med skolan mer så jag e hemma istället, dom snackar om hur dom kan "lösa" detta problem....
kan dom inte. Menmen nu har man tråkigt och lyssnar på hardstyle. OCH JUST DET !!! Jag är vegitarian pga. den videon i förra inlägget på den hämska sidan, så igår gjorde jag min egna mat med tomater jag gjorde en gryta av allt med makaroner det var jätte gott, och idag så blir det vagitariska hamburgare. Jag får göra min egna mat ifall jag vill vara vegitarian säger alla i familjen.

Men aja nu ska jag ringa lite samtal puss på er ! :*




Årets skämt !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0