Happs :/

Idag är men hemma med ryggont och vilar.
Har tvär nt i min nacke :O
Men men sånt e livet. Jag sitter just nu och chattar med Sofia Eriksson och idag  blir det att vara med Vanessa Ylén efter 78 år. Har faktiskt saknat henne jätte mycket om jag ska vara ärlig.

Jag har inte så mycket mer att säga än att Vanessa lurade mig igår med att hon skulle ut och ta en cigg jag trodde på det oxå ! Hon röker ju inte Blir sne på henne nu HAHA. Men men sånt e livet, Det är dimmigt och kallt ute idag säkert fuktigt och blött oxå :( Tur i oturen att jag är hemma idag :/

Älskar låten den e sjukt fin ♥



Nicke borg är väll endå underbar ? :)



Jag bloggar mer sen puss på er ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0