Glad påsk ! <3

Tja !

Just nu sittre jag och lyssnar på "I just had sex" med akon.
I Torsdags var jag med Bianca, vi gick till frölunda torg och kollade lite i butiker. Och sedan så gick vi till någon glassbutik och köpte varsin glass.
Och sedan igår var jag hemma nästan hela dagen fastän det va så varmt, jag satt på min balkong och solade. Och sedan så kom min bror hem och skulle byta om till träningskläder, han skulle ut och springa ett varv runt sisjön så jag hängde med och sprang. Och senare på kvällen målade jag oc min mamma påskägg haha :), vi målade kaniner och allt möjligt.
Och nu idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag ska väll ut lite med Fatou ifall hon e ute. Och sedan kanske jag ska med min mamma och handla lite inför kvällen. Jag ska ta kot på påskäggen så ni kan få se sedan, men här kommer lite bilder från i torsdags och lite egopics innan jag skulle springa.

 

 


Kommentarer
Postat av: Bianca

HAHA omg va fin bild på dig och blomman ! <3

2011-04-23 @ 23:39:17
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0