Heeeejj!! ♥

Hej mina kääära blogg läsare !!

Jag har saknat er!

1. Jag har inte orkat blogga jag är för lat för det men ska försöka :)

2. Jag har en ny mobil vilket är jävligt posetivt skiiit bra camera tar kort och filmar i HD. Och den är en Sony
Ericsson vivaz :D, den är en touch och är jätte bra det är 5,1 mpx. Jag är jätte glad och jätte nöjd med min nya mobil :)

3. Bianca har skaffat en ny blogg besök den om ni vill: http://biiancae.blogg.se/ 
Den är väll bra och så men jag tkr att hon ska fortsätta med hennes gammla fina
http://biancavanessahudgen.blogg.se
Den bloggen är helig.

Jaaa, och idag så ska jag och Bianca Kristina till nån tjejkväll i opal. Först så sammlas vi väll uppe på Tyrolen och sedan går vi alla ner.
Ulla och några andra ska oxå det asså vuxna. Vi ska typ fixa naglarna håret (frivilligt) Titta på film äta chips godis allt är gratis :) Det ska bli jätte kul.
Bianca skulle baa dusha och äta och sedan ringa hem till mig och efter det så går jag till bianca och väntar på att Kristina ska komma :D It`s goooood
Byeee ♥
En bild på mig igår kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0