Äntligen :D ♥

Bonjour alla sötnosar !!

Äntligen Fredag och äntligen en ny jätte fin design som min kära vän Vanessa har gjort besök hennes blogg: http://vanessay.blogg.se

Idag i skolan så var jag med kristiana, vi gjorde inte så mkt. Vi gick in i saffe (en godis affär) och köpte godis. Och sedan hade vi lunch och sedan No, och sedan efter det gick vi alla hem. Och jag har begått en stor skillsmessa mellan mig och Kristina... :`( Men det var nog bäst för oss båda :)
Hn älskar ju Justin Bieber och jag  älskar Christian Beadles ♥ Han är den sötaste killen som finns!! Han är min bara miiiiiin !!!!!!
Jag älskar han mest av allt, han är så jasmine styyle hot söt bra aromatisk delikat.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Christian Beadles ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Här är han den delikata efterrätten!!








 

 




 



 

Sooooo cuuuuuuuttteeee !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0