Sent inlägg !

Som sagt sent inlägg !
Idag var jag ju på vatten discot med Vanessa och Sabina, hade svin kul det var många som frågade om mitt nr haha. Orkar typ inte berätta allt, men just nu sitter jag och äter en kanelbulle och ska snart in i dushen, efter det ska jag titta på Tv och sedan sova. Så detta blir det sissta inlägger idag. Bloggar mer i morgon. På tal om i morgon ! I morgon så ska jag göra en grej med Romio. Och efter det så ska jag vara med Sabina från grevegård. Kommer att bli bäst !! Hon frågade mig det i dag förut så vi ska vara med varandra istället för att gå till Tyrolen ♥
Jag har ju inte sett henne på jätte länge så jag längtar, hon ska ringa mig klockan 10 för då hoppas jag att jag är vaken :D Nåja bloggar mer i morgon ska dusha nu hej då mina underbara läsare ! ♥


Kommentarer
Postat av: keela

bra ^^,

2010-11-04 @ 00:28:20
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0