RUBRIK

♥ Cha cha bloggen ♥



Ni måste bara lyssna! :D
Nåja, Dom senaste dagarna:
Jag har fyllt år, fyller igentlgen idag men mina änglar firade mig i Lördags. Det började med att jag fixade mig och sedan kom alla, vi hade jätte kul. Vi lyssnade på musik och tyvärr kunnde inte Semiha Julia och Rim komma :( Men det blev lyckat endå. Och efter det så sovde Vanessa över, men jag och Kalle-kondom släppte loss så hon fick ont i huvet. Glömm inte:
hallon med bajs Och stekt bäver !!
Det var goda tidet det. Nåja lite bilder från kalaset :

Fick den sötnosen av Bianca.
























Kolla hur jag ser ut :O mitt face !!


Jag e så mobbad :(









Peace !









Mobbad :O





sexiii ♥♥♥



Och idag så va jag med Kristina, Bianca iggade våra samtal och när vi ringde på porten :( Så vi ville jävlas lite med henne :D
Vi ringde på nån granne (Karlsson) och dom öppnade dörren vi kubbade upp till Bianca och klinga på henne och vi gick bara in i hennes lägenhet ingen annan var hemma så vi gapa och skrek, tillslut kicka Banca ut oss :( Men vi kasstade in en godis och två röda korrkar i hennes brevlåda !! Hahaha Hade as kul, sedan gick jag och Kristina hem. Bara för att jag ville jävlas med henne bus ringde jag dolt till henne hela tiden på väg hem och sa att jag hette Maggis ! Hahahahaha

Nåja nu orkar jag inte skriva mer fasst jag har jätte mkt mer att berätta :/ Berättar mer imon
Cha cha bloggen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0