MAT

Hejsan alla goingar :D

Idag: Har vart i skolan haft skit roligt, jag var med Kristina och klassen förutom killarna gick till ungdommsmotagningen och pratade om lite saker. Det var skit roligt för att när dom som jobbade där lämnade rummet gick jag och Kristina och tjuvade kondomer ! Det var bäst för att vi fick gå hem själva så jag uppnade ett kondompaket och jagade Semiha och Julia och alla !! Dom sprang för livet, det var jätte kul! Miranda hatade oss typ såg det ut som, fast hon var nog mest bara trött antar jag.
Och förlåt för att jag inte har bloggat, haft fullt upp med att vara sjuk. Och p.s min mammas födelsedag var jätte rolig vi åt tårta kollade på TV och lite skit. Hon fick rosa tofflor av mig och en vintrig blomma :) Hon blev jätte glad.
Nåja, nu ska jag äta pizza för dom har beställt det, och sedan öva på glosorna och göra matteläxan pussss lägger upp bilder sedan på min fina mat.


Kommentarer
Postat av: vanessa

Hälsa din mamma i efterskott från mig <3

2010-11-10 @ 20:33:08
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0