Kvälls bilder :) <3

Jag bjuder på lite kvällsbilder med mig och min nalle Flintis :) han heter så bara för att han är Flintis och retas inte med han, det räcker att jag råkade bränna han med hårtorken och att jag fick sy han det är skiiiit synnd ;(



Kolla vad söta vi e tsm ! <3



Jag och min kära nalle Flintis :)



Kolla lilla flintis hur fint han sitter ! <3



Guuud vad ruffsigt hår jag har ;O men aja, Och nej det är inte hårspray !



Haha, kunnde inte låta bli att skratta :D



Busiga jag :D



Flintis passar lika bra i rosetten som jag :D Han ler på den bilden oxå Haha xO

Kommentarer
Postat av: keela

aww! vilken söt lite sak:):)

2010-11-03 @ 16:04:34
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0