Hejsan !

Idag:

... Jag var på torget för att handla skor, jag köpte några billiga UGGS från din sko. Och sedan tog jag en fika med min bror på espresso house, det var jätte mysigt :) ♥ Efter det skulle min bror åka och träna och Vanessa ringde mig och frågade ifall vi kunnde vara med varandra, och det kunnde vi. Jag mötte henne utanför Bianco och sedan gick vi hem till henne för att hon skulle lämna sina grejer, efter det gick vi hem till mig för att lämna påsen och satte oss ner och kollade på Piranha.
Mitt i filmen kom Fatou och klingade på, vi var med henne och Vanessa & Fatou fick äta hemma hos mig, efter det så gick vi ut en liten stund och träffade Bianca och kristiana dom tog kort hela tiden på snygga mig Vanessa och Fatou fan ta dom haha :) nej skoja, men aja. Vanessa var tvungen att gå hem och det var jag och Fatou kvar, vi gick typ till kristina och bianca dom skulle gå upp för backen men jag hindrade dom. Dom sa att dom hade blivit jagade av abdi-barnen, jag garvade ihjäl mig dom var jätte rädda & anfodda men jag lugnade ner dom, sedan så ville Bianca Fatou vila så jag och Kristina gick ner till Smaragd exakt alla abdå barnen står där och fångar mig och kristina, men vi hade typ bytt jacka men aja, dom tänkte kassta ägg på oss, det blev typ kallaballik !! Orkar inte berätta allt Mubarac taffsade på mig och dom jagade oss kristina fick dom inte tag på för att hon är typ skiit snabb och jag med men jag tänkte ta upp mina chips så dom bara tog mig :( Jaa, och det var as kul förutom att dom kasstade ägg på mig, tur att vi hade bytt jacka så dom kasstade ägg på kristinas jacka :O Men aja min jacka är viktigare :D Hehe... nåja nu är jag här och det ska typ bli nån vatten sak i morgon på kulturhuset ska dit om Bianca eller Kristina vill, men om dom inte vill ska vi ta med oss ägg och kassta på dom HAHAHA!!! det kommer att bli bäääääst !!! Ses i mon ska ta bilder och lägga upp snart.
Puussss! ♥♥♥ xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0