Rolig dag :)

Tja !

Idag har jag vart med Sabina, och några andra som jag ska berätta om... Jaa först så var jag då med sabina vi skrattade hela tiden typ, någon Gullan ringde henne hela tiden medans jag pratade med Bianca i tellefonen. Och jag sa att jag hette syster khadija haha !! Dom trodde på mig och jag as flabba men aja, Bianca kom och var med oss från ingenstanns ? Vi mötte henne vid bommen där vid Minis, vi köpte godis och gick ner till storagården, efter det ville Sabina åka spårvagn till torget. Men jag orkade inte och inte Bianca heller, så vi åkte till Opaltorget i stället och köpte mer godis, eller vi köpte varsin slash (stav) och gick sedan hem till mig. Vi kollade på The Grudge inte hela filmen utan jag fick ett sms av R***o, och jag ville gå till storagården igen bara för att den personen var där vi stängde av filmen och gick dit. Sabina & Bianca väntade på baksidan och jag gick dit. Där stog dom och jag hållde på att dö typ haha! Och från ingen stanns var S****n oxå med så vi alla gick in i min svale :) R***o ville sitta brevid mig och vi gick upp för en trappa ingen fick kolla på haha !! Privat vad vi gjorde... Men ajja, Sabina & Bianca fick typ damp där nere speciellt S****n !!! Efter vi var klara gick vi ut R***o och S****n stack så vi gick in i gen, dampade lite hemma hos mig och sedan var Sabina tvungen att gå hem och en liten stunnd efter det gick Bianca oxå hem. Jag och alla hade skiiiiiiit kul !!!! Haha glömmer aldrig !! :D ♥

Här är bilder som har med inlägget att göra :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0