Cha cha bloggen ♥

-Bloggpaus-
 
Jag vet att jag inte har gjort ett inlägg idag men om ni vill veta vad jag har gjort idag får ni väll det då.
Jag har vart i skolan, var ganska kul. Såklart att man fick gå upp skit tidigt men sjönt att nu på Fredag slutar vi 12... Saht !
Nåja sista letionen var SV palla -.-
Men hade kul endå. Självklart gick man till Saffe slösade en hundring och gick tillbaka halvmätt för att några andra idioter hade tvingat mig att ge dom annars hade dom mulat mig med snö *suck* Fick snö i nacken endå. Dra åt helvette jävla horungar vänta bara tills jag mular er era idioter !!! :D

10 sanna saker om mig.

1. Jag har damp.
2. Kristina och Bianca är mina bästisar
3. Tycker att det är jobbigt att messa med Tina.
4. Jag är kär.
5. Jag hatar igentligen bajs fasst jag ljuger och säger att bajs är det bästa som finns.
6. Tycker inte om kokta grönsaker.
7. Jag gjorde min header på paint för att denna datan kan man inte ladda ner Picasa.
8. Jag erkänner att jag e nörd i Christian Beadles.
9. Christian fyllde 14 för några dagar sedan och grät den dagen för att jag saknade min man.
10. Ska hänga upp mina våta kläder i torrkskåpet nu.

Det var det och imorgon lägger jag upp bilder på när jag och tina är vid saffeoch lite andra bilder.
Hej då och sov gott älskar er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0