4 November 2010

God morgon !

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Fick precis en länk från en kompis från msn, han skickade två gubbar som k**ll**e
Så det tog 1000 år innan jag kunnde få bort de...! Ska aldrig mer klicka på länkar som ngn annan skickar!! Ifall jag tryckte på x så kom det bara upp fler sidor och sidan sa hela tiden att jag skulle besöka den igen och ifall jag gillade det och allt !! Så jävla jobbigt så nu sitter jag här.Tur att inte nån i min familj såg, dom skulle ha slaktat mig :O
Nåja Idag så ska jag ju vara med min goda vän Sabina :), Det ska bli jätte kul som jag skrev i förra inlägget. Hon skulle ringa mig klockan 10. Hon e typ klar fast jag orkar inte resa mig haha !
Nu ska jag iaf logga in på facebook kolla mina mail och sedan göra mig klar :D

Hej då bloggar mer ikväll :) ♥



Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! In och kika om det blev du! :)

2010-11-04 @ 15:51:42
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag fick också en sån länk av en kompis :o

Fick inte ens bort den :O ;s



Så himla jobbigt

2010-11-08 @ 17:24:35
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0