Var nyss ute :)

Hej alla raringar :D

Just nu sitter jag framför tv:in och kollar på Svenska hollywoodfruar :) Rätt bra faktiskt.

Jag kom precis hem. Jag var ute med Vanessa och sedan så var Alicia min kompis på ballkongen så jag ropade på henne undertiden jag och Vanessa gungade.

- Alicia!

- Aaaa?!

- Kommer du ut?!!

- Aaa!!

- Kom då ;)!!

- Okej!

Och så gick det till. Och sedan kom Alicia ut, och vi alla tre gungade en liten stunnd. Och Vanessa fick typ flipp på sin mobil så hon slängde sin mobil i sanden så det blev stora sprickor i skärmen!!

Jag och Alicia började as garva!!! Och sedan blev klockan 8 så Vanessa gick hem.

Och sedan gick jag och Aliciaa hem till henne och vi åt en massa kakor. Och sedan gick jag hem. :D Så det e min historia idag hej då ska logga in på Msn nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0