Ska inte till skolan idag

Hello!

God morgon..! Just nu sitter jag och är vaktiskt för första gången klarvaken! Jag ska inte till skolan idag på grunnd av att jag var ju sjuki går och spydde :(

Men sedan så igår efter en halvtimmes sömn mådde jag mycket bättre och då ringde ju Bianca och vi var med varandra o.s.v... Hur som helst ska man ju i gentligen stanna hemma minst 2 dagar i från skolan! Men det klarar jag inte av så att jag tänker bara vara hemma en dag. Ja och jag ska nog äta frukost nu snart. Och sedan efter det ska jag borsta mina tänder och ta en dush och gå och göra ett inlägg och sedan kolla lite grann bara på Internet och spela lite. Och sedan efter det ska jag.. vet inte? Och sedan efter det ska jag ringa Bianca och vara med henne för att jag måste ju fortfarande ha frik luft :)

Hej då <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0