Ska hem till Bianca :)

Hej igen ♥

Nu precis pratade jag med Bianca och vi ska vara med varandra. Jag ska hem till henne och ta med mig lite saker som jag inte vill ha och hon ska typ också ta fram lite saker som hon inte vill ha och sedan ska vi byta sakerna med varandra :) Kul va? Fast först ska hon bara äta mat och sedan ska hon ringa mig :) Neej! Idag har jag bara 13 läsare :( Stakars mig :( Bianca dah! Hon har 21 läsare!! Och i går hade jag bara 47 läsare :( Men det är bättre en att inte ha några läsare alls! Jaa, så nu håller jag på att plocka i hop lite grejer som jag ska byta med Bianca. Just det!! Jag ska börja få veckopäng igen!! Förut så fick jag ungifär 50 kronor i veckopäng :( Fast då tag jag ju inte så mycket ansvar men det var ju endå i 2:an! Haha.. Men nu ska jag få 100 kronor i veckopäng!! :D Bra va?? Men vi ses för att nu ska jag packa ner grejernna i min väska så hej då :) Och jag glömmde fråga, får ni någon veckopäng? I såfall hur mycket får ni?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0