Lyssnar på Techno <33

Heeej <33

Just nu sitter jag och lyssnar på Techno skit grymm musik :) Och i morgon så ska jag till min pappa fast jag åker också hem till min mamma då. För att jag ska bara se min pappas tjejs dotter uppträda, hon ska härma den filmen mamma mia. Och då ska hon spela någon roll och jag äter där och det blir ju självklart bilder :D Vad ska ni göra i morgon förutom att gå till skolan ? Jag ska också till skolan i morgon dom hämtar mig typ där vid 6.00 ellr runnt 6.30 och en hälsning till Bianca: Vi kan vara med varandra tills jag ska åka :D Kramizz

Här kommer en av låtarna som jag lyssnar på just nu :D



Sjukt bra fjortis dunk <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0