Lite bilder :)

Hej <3

Hahahahaha!!!! Bianca letade efter ett läppglanns och hon trodde att lim var läppglans! Så hon limmade på det på sina läppar! Hon frågade mig Jasse e detta läppglanns? Aaa sa jag och då tog hon det på läpparna!! Haha!! Och sedan tvingade hon på mig lim på läpparna så båda har lim på läpparna :)!! Nåja här kommer lite bilder på nåra grejer som jag köpte i Frölunda torg jag köpte mycket mer men orkar inte ta kort på allt :(

 Det köpte jag gritan och allt är sudd :) Kritan är oxå sudd.

 Min adressbok :)

 Två batteri ljus :)

 Och ett stenljus :)

 en bild på bianca :)

 En till bild på ljuset :)



 en till bild på Bianca

 En bild på mig :)



 ett kort som jag köpte på en gullig liten gris :)



 gulligt hjärta va?

 en bild på bianca

 köpte lite pennvässare :)

det var lite bilder och nu ska vi kolla Step Brothers så hej då


Kommentarer
Postat av: Carina

Hejhej! det är jag carina från coccco.blogg.se jag har börjat blogga igen så du får gärna börja läsa min nya blogg! :)

2010-05-08 @ 21:12:33
URL: http://itscarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0