Kom precis hem :)

Hej alla läsare!!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Jag var precis ute med Bianca och Josefin :) Dt var jätte kul jag Robbin och Mikael tog ut hanns boll och vi körde snabbprick och jag åkte ut på direkten jag fick solen i ögonen hela tiden! Så jag kunnde inte se!! :( Nåja här kommer lite bilder från Tynneredsdagen :

Här e en bild på mig och Dogge när han rappade!! Sjukt bra!! :)



Här e en till bild på när han rappade :D



Och här är en bild på när Dogge kramade mig :)



Och här är lite gulliga barn som uppträder!! :D



Och här är bilder på när Tarah och hennes mamma uppträder och (anndra assyrer bara hoppade in och dansade)


Och här är en till bild på när dom uppträder och dansar assyrisk danns :D


Och här är en bild på Tarah och Silvia :) hon som har svart hår är Silvia och hon som har brunt hår är Tarah)




Jaa, och de var lite bilder kommer ett till inlägg snart :) Talang e på nu och vill kola de!! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0