Kom precis hem från skolan ♥

Hej alla söta läsare! ♥

Idag har det inte hännt något speciellt. Jag har ju varit i skolan och jobbat och haft rast. Och på rasten så satt jag inne i korridåren och gömmde mig med Erik bakom andras jackor. Och varneda bänga lärare som kom såg oss inte så vi bara satt där och sedan orkade vi inte och då gick vi ut. Och idag så lärde vi oss om kattugglor dome såå sööööta!!!♥ Älskar dom Bodil våran vikarie visade upp en uppstoppad kattuggla och den var såå söt jag kramade den!! Hihi!

Vart ska jag sedan?

Det kan man allt undra..? Haha nej men jag ska till torget med Kristina om en kvart och då ska jag ringa henne. Bianca ska också vara med oss, så vi ska till Smaragtgatan (som vanligt) Fast jag och Kristina ska till torget sjävla medans Bianca är på Tyrolen. Hon ska vara där tills 4 så hon messar mig när hon ska hem eller något. Jag ska köpa nya leggins och Kristina ska köpa låga Converse och någon tröja eller vad det nu var. Så vi ska ha kul. Självklart så ska vi vara med killarna i Smaragd och då ska vi väl hitta på någonting. En av killarna messar väl mig eller så messar jag dom.

Till helgen?

Jaa till Helgen så ska jag till min pappa som jag har berättat på förra inlägget. Och vi ska ju kolla på stora monstertruckar. Det ska ju bli jätte kul och min pappa ska köpa biljetter idag. Och när han har gjort det så ska han ringa mig. Biljetterna kostar 345 kr Pär person. Men det ska bli roligt för att båda är intreserade av det. Ja och här kommer en bild på den söta kattugglan!

Söt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0