Idag/ planerning

Hej alla söta läsare!

Idag så har jag varit i Simhallen. Jag var där med Bianca Kristina och tre andra killar. Så vi var 6 styck sammanlagt. Det kostar ju såklart 35 kr inträde. Det var inte jätte roligt där men endå roligt och just nu sitter jag och messar med en utav killarna.

Till helgen:

Till helgen så ska jag och min pappa åka och kolla på monstertruckar. Det ska bli jätte roligt att få en Far&Dotter dag tillsamans. Och då ska jag och min pappa kolla och se när dom kör. Min pappa ringde typ där vid 4 tiden och sa det. Så vi ska ha kul ♥

I morgon:

I morgon så vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska ju naturligtvis vara i skolan och sedan så ska jag hem och INTE gå till Tyrolen. Och sedan så är jag väl med Kristina och väntar på att Bianca ska komma hem. (ingen arning). Och sedan efter det så ska vi väl hänga med Bianca så hon kan lämna sin väska och sedan messar jag med en utav killarna så går vi ner till Smaragd (en gård) och vara med killarna.

Hej då!

Hej då..?!

 

 


Kommentarer
Postat av: vanessa

är det roligt i smaragd ??

2010-05-25 @ 22:15:15
URL: http://vanessay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0