Hej...?

Hej...???

Jaa hej var det rätta ordet! Vet faktiskt inte varför man alltid börjar med hej i början av menaingen!! Haha) Men sånnt e livet men hejar och säger hej ibland går man bara förbi och ibland kanske man bara inte vill säga hej..?! Men nu är hej det rätta orden i min första mening hihi!! :D

Bella:

Imorgon ska jag och Mikael lämna och hämta Bella från dagis klockan kvart över 8 ska vi vara där. Vet inte vad jag och Bella och förhoppningvis någon kompis ska hitta på. Kanske gå ut på en promenad och gunga lite? Inte vet jag hihi. Det ska bli kul för att hon kommer att sova över i gen i min säng brevid mig :D

Fredag!

Som ni både ser och hör är det Fredag. Den skönaste dagen i veckan tycker jag! Just det!! Thomas våran vikarie har slutat på grunnd av att vi inte skötte oss och han fick huvudvärk varje gång han kom hem. Vi mobbade han nog för myket :S Och vi lyssnade nog på lite för hör musik farför honom.. :S Haha nåja nu ska han iaf sluta och det känns gött!! Haha men en ennu värre sak :( VI SKA HA BODIL!!! Den strängaste fröken av dom alla!!! OMG nejjj det är ju fan e mardrömm!! Vad ska jag göra hjälp mig!!!

Vad gör jag just nu?

Jaa det kan man allt undra!! Haha nej men jag sitter just nu och lyssnar på musik och chattar på msn och komenterar andras bilder på bilddagboken. Jaa och sedan lite senare vid 12 tiden ska jag nog lägga mig. Men innan dess ska jag äta mig mätt på chips!! Hihi..

5 sanna saker om mig:

1. Grädde e det godaste som finns!

2. Jag måste gå upp i vikt!!

3. Annars får jag inte min prinns!! <3....

4. Jag tecknar manga varje dag!

5. Och jag är ute i skogen varje dag (L)


Och jag avslutar med ett "hej då"

Jaapp som ni läste hej då!! Hihi skriver mera i morgon och dåå... Vet jag inte men det ska bli kul iaf <3 hej då (L)


Kommentarer
Postat av: Bianca

kan vi vara med varandra imon??

2010-05-21 @ 22:38:49
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Fin blogg :)

2010-05-22 @ 09:22:11
URL: http://madeleineliinnea.blogg.se/
Postat av: :)

Hej! Söt blogg:)

Kolla gärna in min kändisblogg om bland annat

Taylor Swift, Justin bieber, Beyonce, Lady Gaga, Selena Gomez, Miley cyrus, Jonas brothers, Ashley tisdale & Demi Lovato! Och jag bloggar också om andra ibland. Jag lägger in det senaste nytt om dem! Kolla iiinnn!! :)<3 glöm inte en söt kommentar med<3

2010-05-22 @ 15:22:38
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0