Har varit ute

Hej alla söta nazzeh älskare :) Haha)

Just nu sitter jag och äter muffis och dricker varm oboy :D Jag var ute med Miranda och Alexander. Vi var hemma hos Miranda och gjorde typ ingenting.

Och sedan så gick jag hem och då ringde Vanessa och sa att vi skulle vara med varandra och det hade jag glömmt av. Men så möttes vi och sedan hittade vi en gammal kunndvagn och körde ner den vid en backe!! Och sedan ner för en trappa!! Hahaha det var skkit kul. Och sedan så pratade vi lite om alla möjligt. Och sedan skulle jag hem för jag kännde mig hungrig så jag gick hem och nu sitter jag här.

Det är mycket därför som jag inte har gjort något blogg inlägg idag. Men nu ska jag logga in på msn så hej då :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad gott med muffins och varm o'boy!



Kramar^^

2010-05-19 @ 12:47:42
URL: http://karingunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0