Haft skit kul <3

Hej alla sötnozar!

Förlåt för den senaste äckliga sega blogguppdateringen!

Men vänta lite...! Jag har en anledning till det:

Jag passade ju Bella med Vanessa och Bianca och Fatou hela helgen och så har jag varit ute och haft hur kul som helst. Har varit med underbara snälla killar och haft skit kul gungat och mycket mer. Jaa och i morgon så ska jag vara med Abbe (en utav killarna) Och dom andra killarna!!

Vi har haft as kul!! Jag Kristina och Bianca!! Dom tre Tnd flickorna (haha) Och jag hittar inte min sladd så att jag kan uppdatera bilder :( så det får bli en annan dag! Okej?? (L) Nåja men nu ska jag logga in i BDB (Bilddagboken)

hej då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0