Hade skitkul igår!

Hej alla söta läsare ♥

Just nu sitter jag naturligtvis och äter godis! Haha) Vad gjorde ni igår? Jag var ju och grillade i går men så va batteriet dött! :( Så det blev inga bilder :(

Men jag var också med Sofia och hennes kompisar!! Vi köpte typ 500kg godis!! Haha skoja) Men jag var med dom och vi gick runnt lite och jag fick höra på vad dom sa och sedan lockade sofia mitt hår. Och alla hennes kompisar vill också locka det!! Haha) Dom tycker att jag har jätte fint hår.

Och sedan så visade jag mina manga serier och manga teckningar och dom tyckte att jag hade en jätte stor talang för att måla :D Så jag blev ju jätte glad så klart :D

Och just nu så chattar jag också med Bianca på msn :) VIll ni säga eran msn så får ni gääärna det :D Det hade varit as kul ifall vi kunnde chatta med varandra ifall niu har msn då ;D

Min msn är iallafall: [email protected] Adda mig ifall ni vill :D!!

Jag tror att vi bara kanske ska till Liseberg idag också. Det är bara kanske tror inte det men det är 25% På att vi ska dit. Allså jag Sofia och hennes vänner. <3

Vad ska ni göra idag då?

Nåja här kommer 5 sanna saker om mig:

1. Jag röker inte och kommer alldrig att göra det!

2. Jag hoppas på en toppen sommar!!

3. Jag gillar att dampa!! Haha)

4. Jag har en bästa vän.

5. Idag har jag sovit suttit vid datan och ätit godis och smsat :D

Och ni som undrar vem Sofia är:

Det är min pappas tjejs dotter Och sofia är 15 och ett halv år :)

Och ni ska jag messa vidare så hej då :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0