Arga snickaren/ Efterlyst

Hej alla söta läsare!

Jag har just ätit ostkext och tittat på Efterlyst och Arga snickaren. Det var bra och mysigt. Ja och jag var inte på Smaragd idag. Jag och Kristana och Bianca gick till torget och jag köpte legging (svarta) Och en vit kajalpenna och en ny maskara det var då till min mamma men leggingsen var till mig. Jaa och nu har min pappa köpt biljetter det gick på 660 kr! :O

I midsommar...?

Jaa i midsommar så ska jag och Bianca och min pappa åka till high chaparall!! (Stavfel) Det ska bli skit kul!!! Förra ggången jag var där så träffade jag Chalotte Perellie!! Haha fast jag måste säga att man såg att hon hade löshår väldigt tydligt :O!! Haha jepp så vi ska hyra en stug som jag och Bianca och min pappas tjej och min pappa och min pappas tjej Sofia ska bo i. Och Sofia kommer också ta med sig kompisar och jag ville ju inte vara mobbad så jag ska ta med BIanca och hon får för sina föreldrar. Hon har frågat.

I morgon...?

Jaa i morgon är det ju skola som vanligt. Och sedan efter det så ska jag vara med Bianca och Kristina som vanligt och vi ska gå ner till smaragd som vanligt!! Så en helt valig dag med killarna och vi!! Hej då nu ska jag kolla på lite roliga videoklipp från You tube :D Ses i morgon!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0