Är hos Bianca

Hej alla läsare!!

Just nu sitter jag vid Biancas data och skriver! Förlåt för att jag inte har gjort några inlägg idag :( Men jag vaknade typ där vid 7 tiden och ttade på en film! Och sdan ringde Bianca och frågade ifall vi kunnde gå till Fröluna torg för det är loppmarknad. Det fanns typ ingenting där som jag ville ha. BIanca och Fatou ränsade en massa kakor och saft. Och sedan så ska jag och Bianca måla lite i det mysiga vädret, jag tycker att det är mysigt att måla när det regnar ute :) Eller vad tycker ni? Kram ♥

Nåja här kommer en bild på dagens sötis : Och i går glömmde jag göra Hiss & Diss! Här kommer det!



Dagens hiss: En bästa vän! En vän gör allting för en, ibland när man kanske inte har pängar så kan man låna pängar av sin bästa vän. Ochman kan prata om allt och alla utan att enns bästa vän säger någonting till någon annan! En bästa vän... Finns bara posetiva saker med det!!


¨

Att man blir ovän med folk! Man kan bli ovän med folk på Internet och man kan bli ovän med folk i värkligheten! Not good!

Och veckans snygging!

 Snyyyggg!!!!!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0