Är hemma från pappsen :)

Tjaa!!

Haft as kul idag ;)

Jag och min pappa och Tina åkte iväg till stugan. Och va där en liten stunnd :) Och sedan så var jag med sofia och hennes kompisar igen. Och sedan åt vi kina mat och sedan åkte jag hem.

Här är lite bilder:

En bild på våran stuga :D



Stigen upp till dammen :)


Och här är en bild på dammen där det är lite grodor i :D


Jag släppte i en liten blomma :)


En bild på mig (osminkad)


En snabb bild på våran grill, där vi brukar grilla :)


En bild under en buske ;)


Jaa, och en bild ner till våran äng. Det e våran!!


Och en rolig bils på min pappa i kina resturangen :D Haha)


Vi väntar på att maten ska komma.


Och det blir kyckling och champinjoner :P Mumms :)


Och natuligtvis måste man ha ris till!


En bild på mig när jag dricker coola :q


Ojj, vad jag njuter av den goda maten :P


En bild på det goda riset :D


En bild på Sofia när hon inte var berädd :S


Och en bild på den goda efterrätten. Friterade bananer med glass!! Mummms!


En till bild på den mummsiga efterrätten..


Tina ville hellre ha kaffe :D


Jaa och det var lite bilder för idag hej då <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0