Var hos syrran =)

                                                            LIVE ME ALONE !!!
Hej alla läsare !! Som ni vet så hatar jag Elin lika mkt !! Asså, hon kan ALLDRIG lämna mej i fred ! Jag fattar inte vad det är med den tjejen, jo, hon har ju damp och hon är äckklig och ful ! Och hon har varigt i hop med Alexander ! Och dem har hånglat...... Men skit i det !!! Live me alone !!!! Asså till Elin !! Hon kommer med att hon heter Elin Lellin saga ferrytale terrabitia och skogsdrottningen !! Och jag vet inte allt ! Hon heter en massa namn !! 





                                                                          Sorry =/
Ja men, ibland så måste mman ju säga till ! Det är ju så fucking jävla jobbigt med sånna mäniskor som inte kan lämna en i fred !!! LÅT MEJ VA !  Jepp, men nu ska jag inte skriva mer om jobbiga mäniskor !! Ja men idag så var jag och min syrra i nordstan, och vi shoppde lite.. Och vi tog en fika på expresso house,
(Stavfel) Vi gick till Zara och lagerhouse och HM och en massa andra butiker !! Bella somnade i vagnen ^^ Så söt =) Imon så börjar det tråkiga... Ni vet vad det innebär ??! SKOLAN !! P.s jag klarade det Engelskka nationnella provet !! Stort grattis till mig och min partner Miranda !! Jippi !! =) ! ^^ Vi jobbade tillsamans och hade jätte skojjigt på provet !! 

Här kommer några gullepluttar : Jag tycker sånna små cupcakes är så söta ^^
Här kommer min lilla favvis :   Den har ju säkert många av er redan sett, men jag ville visa upp den en extra gång !! ^^ =) Så gullig, jag älskar ju grodor, dem är så söta och härliga !! Så en liten blandning av kattgroda !! Cute ^^






                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0