Tottoering på huvet ??

Hej alla läsare !!
joo, jag trodde att jag inte skulle ha tid med att skriva men tydligen så hade jag det =) Jaa, och dem kommer nog sedan tror jag =)

Jaa, och jag hittade en rolig bild på internet, på en man som har gort en tattoering på huvet ?! Jaa, jag skulle inte vilja ha det, men det var ju lite roligt =) Och coolt, och imorgon så ska vi ha samiling ! Jag berättar senare imorgon efter skolan vad den ska handla om =) Jag har inte berättat någonting om att vi ska ha en samiling, men Binaca kanske skulle läsa min blogg, eller Tarah ller vem som helst som går i min skola, och dem ska ju inte få veta i för väg =/ Men Bianca vet redan om det,
JAG SKA SPELA HUVEDROLLEN ! Det kommer att bli både kul och pinsamt =P Jag berättar som sagt allllt efter samlingen =)

Här är en bild på den mannen som hade tattoerat sig på skallen ! :


jaa, lite knepigt =/ Men samtidigt coolt =D

Lägger upp inlägg sedan när jag har tid =) Hej då !! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0