skolan...

Heej alla läsare !!
Just nu sitter jag bara och slappar, väntar på att frukosten är klar.. Direkt efter min bror har slutat jobbet åker han till min syster, och sedan direkt efter jag har sluat skolan så ska min storebrors farmor O farfar hämta mig och då åker vi hem till min syster =) Jaa, och idag vet jag inte vad jag ska göra på rasterna, tror att jag ska vara med Semiha, Rim, Julia... Det ska bli kul =) En hälsning från mej till dem : Älkar er habibih <3333333
Haha, vi håller typ på så heeela tiden =) Imorgon så är det sångkurs =D Detblir roligt, jag kollade på blåsningen igår =) Så roligt =) Haha, dem skulle försöka lura Månz Zermelöv !! Hahaha, och dem lyckades två gånger !! Haha, dem är roliga när det gäller sånt !! Hmm... kan ni kanske komma med lite föslag, vad jag kan skriva om i min blogg ?? Joo, det finns ju massor som man kan skriva om men, något mer ?? Ska jag tillägga något ?? Jaja, här kommer en bild på dagens sötis och dagens halem :

Dagens sötis :

 Haha, en liten söt apa =) ♥

dagens halem:

 Ojj, ojj ser ut somm den ska spy snart !!

haha, djur kan vara roliga ibland =D Hej då nu ska jag äta frukost =) Skriver mera sedan när jag har kommit hem eller efter jag varigt hos min syrra, hennes internet är jätte segt så jag kan inte använda hnnes dator =/ Jag skriver mera senare idag 09 hej då =) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0