Ska hyra en film =)

Hej igen alla läsare ♥ !
Idag så ska vi hyra en film som heter (Men som hatar kvinnor) Den ska tydligen vara jätte bra enligt min vän Patrick =) Jag hoppas på det bästa ^^ FILMEN ÄR 3 TIMMAR LÅNG ! Det finns 1 2 3 vi ska se 1 Idag så var jag med Isabella ! Vi hade jätte roligt =) ! Vi gick till minis och köpte godis och sedan så pratade vi och vi hade jätte roligt och mysigt ! Vi gick in i hennes svale och åt nötter och hade jätte trevligt =) Och sedan så gick vi till MIO och tog varsin varm Chocklad och mumsade på vårat godis ^^ Jepp... det var min dag i dag.. Vi mötte ju min vän Patrick sedan när Isabella precis skulle hem =/ Jag och Patrick pratade och hade mysigt =) Vi var hemmos honom lite grann och då berättade han om den filmen, och han berättade ju i en sådan inlevelse ! Och man ville ju bara höra mer och mer ! Men tillslut så skulle jag hem. Hanberättade om filmen ! Men som hatar kvinnor, har ni sett den filmen ?? Jag skriver mera i morgon hur bra filmen var =) Ja, men då får ju ni alla ha en trevlig och mysig kväll >< Ses i mon =) !  Så söt =) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0