Sitter och tittar på TV ^^

Hello alla läsare ^^ ! ♥
Just nu sitter jag och tittar på TV !! Jag kollar på nyheterna, stakars alla mäniskor från Chile, jordbävning !! Nåja, tragiskt. Men detta är inte tragiskt, jag har köpt en ny tröja ! Ni ska få se den imon, min bror ska jobba sent idag =(  Snart ska jag gå och äta frukost =) Jag är lite hungrig ! Snön holler på att töa bort =D Det var efter längtat ><  Jag måste då nu, ska ju till skolan i dag =(

 Hej då, skriver mer sedan efter skolan ! ^^ Ha en trevlig dag =) !


Kommentarer
Postat av: Lellin

asså, har jag sagt något. P.s jag har syskon från libanan. Så säg inget för du har knappast syskon som har någon betydelse. Dom går väl din morsas spår. Neråt neråt till de låga eldfasorna. Duuuu! Jag ska inte tro ett skit på vad du säger, p.s du kan knappast måla bättre en mig. Jag har bara sett slarv och sådant skit. SKRÄP det e vad du e. Jag fattar inte varför du e arg på mig jag har inte skrivit något skit om dig !!!!! JAG AHR INTE ENS LÄST DIN BLOGG ETT DUGG SÅ KOMMER DU OCH TROR DU E NÅGOT HAHHH!!!! Jag e mer blatte en du lilla tösen. لا يمكنك حتى العربية احمق säg mig då vad det där betydde. Din nörd. Det är arabiska men du kanske tror det e en paj eller något. Och du fatta nu FATTA att jag vill inte vara din vän. Du skriver skit till folk och hotar dom och stuff. Men du gör skit också, gårunt ut på stan med kompisar. Du sa att du gjorde det med vanessa. sen så är du en tjuv. ALLTID. Och du har alltid väckt oro över min familj. Jag är förbjuden att leka med dig av min mamma. Jag skiter i dig och miranda nu mera ni ahr skadat mig ordenkligt. Gått runt och gjort dumma saker hela tiden. Om du ursäktar mig men min BÄSTA kompis kommer hem om 3timmar och jag ska gå och handla pennor och papper, och SÅDANT TILL MANGA. Jag fattar inte ens att du bråkar om min manga teknik. Ursäkta mig men låt mig vara din nööb. Och om du ringer mig så vet du att jag kommer svara. Skall vi slå vad? Desutom, nae, jag vill inte såra dig mer

2010-03-03 @ 12:05:54
URL: http://lellinlu.blogg.se/
Postat av: Lellin

Vettu vad, du är en hora, du är en stor fking mus fitta, med slemm och allting. Din mamma e en rökare hon e en sådan som förstöööör regnskogarna, inte en chans att du gillar skogen ens när du kommer börja röka du kommer gå din dumma mammas spååår. eller hur? du är en horunge född till dumheter eller hur! (komentar till din mamma) Ta din avkomma till en plats där man får röka, för i detta område där jag lever och alla andra lever i, där vill dom inte ha en gående stor fet själv upptagen rök mamma omkring. Tbx igen. Du låter bli mig på sistone. FATTA DET JAG VILL INTE FÖRSÖKA BLI DIN VÄN OCH KOMMER ALDRIG MER FÖRLÅTA DIG DU HAR FÖRSTÖRT MITT LIV OCH ALLA ANDRAS DU ÄR EN FITTUNGE, DIN MORSA MED. JAG BRYR MIG INTE ETT SKVATT OM ER OCH HENNES FÖRSÖJNING. Du har förstört mitt liv pågrund av att du är så avundsjuk på mig. Du har alltid varit det att du härmar mig med kläder och allting. Din mamma hotar dina vänner vettu det ?

2010-03-03 @ 15:07:22
URL: http://lellinlu.blogg.se/
Postat av: Lellin

TACK FÖR DEN JÄÄÄVLA HJÄLP DU GER TILL OMVÄRLDEN. LÄMNA MIG IFREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED.

2010-03-04 @ 12:51:14
URL: http://lellinlu.blogg.se/
Postat av: Lellin

nej det där betydde ingenting förutom koran nånting

2010-03-04 @ 22:50:12
URL: http://lellinlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0