Lite dålig med bloggningen...

Hej alla läsare !! måla =)
Just nu sitter min kanin och gnagar på en pinne, och jag sitter och väntar på att Alex ska ringa... Han ska gå med mig på discot på Tyrolen ikväll =) Vi har typ lekt hela dagen, jag och erik och Mirre =) idag hade vi bild =) Vi fick göra vad vi ville, bara det hade med påsken att göra =) Alex håller på mmed en serige =) Den är typ as bra, Haha skit kul =) Han och Mirre är typ bäst i klassen på att måla =) Det har dem alltid varigt =) Han har hittat på en ny serige om typ Blobb =) Haha, den är jätte rolig =) Jaa, och min mamma står och lagar mat... biff med klyftpotatis.... Mmmm ........ Mirre ska oxå gå på discot =) Det kommer att bli mer en bara bäst =D okej men måste ringa Alex nu... Men innan det så ska ni få veta 10 sanna saker om mej :


1. jag ränsade några lådor i mitt rum.

2. Jag fick beröm av fröken idag =)

3. tre knappar är borta på min dator =(

4. jag är glad =)

5. jag gillar glitter, det är fint =)

6. jag gillar bambas kycklingklubbor =)

7. jag har hafs utsikt från mitt rum och vardagsrummet o.s.v

8. mango är inte min favoritfrukt =/

9. men äpple och annra tråpiska frukter gillar jag =)

10. Älskar grön färg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0