Kanske, kanske inte, tyrolen ??

Hej alla läsare !!
Jag hann inte skriva någonting igår =( Men som tur är så kan jag skriva idag !! Joo, idag så ska jag vara med Tina, vi ska vara ute och bara snacka och ha kul. Jag tror att vi kanske ska gå till tyrolen, men det är bara ifall hon vill, hon sa bara kanske =/ Så jst nu sitter hon hemma och äter.. Det tar vell 20 & 15 min för henne att bli klar.. Jag ska ringa henne då. Jag vet inte ifall Bianca ska till tyrolen idag. Ifall vi ska till tyrolen så ska vi spela bingo. Det är ju alltid bingo på Torsdagar. Just det ! Bianca var hemma hos mej igår ! Vi hade jätte kul, vi satt typ och gorde någonting med ett par nallar, och sedan så gorde typ binaca några miner så att jag och hon började as garva ! Hon ramlade typ ner från min säng och bankade i sitt huve ! Och jag började typ as garva ! Vi hade jätte roligt, hon åt hos mej i går oxå, vi åt typ ungspankaka med lingonsylt !! Mmm.. jätte gott =) ska nog ringa Tina nu snart, hej då ^^
 söt ?? <3 jag tycker att den är jätte söt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0