Har varigt hos sabina..

Nihaou !!
Som dem säger i kina, det betydet hej !!
Jag sitter och målar manga och är snart klar !! Jag skuggar bara lite.. Haha.. Jag ville det bara för att jag fick beröm i dag i skolan bara för att man fick vara inne på rasten så ville jag måla lite manga =) min kanin sitter inne i sin bur, jag har uppe hennes kanin lock hela tiden, men hon vill inte komma ut >< !! så nu är jag klar.. äntligen, jag har typ suttigt här i 100 år ! Jag ska snart ta mig en liten skål med lite chockladglass... Mmmm... ^^ Och sätta mig framför Tvin och njuta =) <33 Mmm.. ser redan bilden framför mej =) <33  Jepp, nu ska jag nog stänga kánin luckan och bara njuta =) <33333 ha en nice kväll =)   så söta !! <3 elr vad tycker ni ?? <3 komentera !! ^^ jag tycker nog att grodan var sötast !! Alla färger bara smälter inn och grodan är så grann i färgen !! Jag gillar starka färger !! <3 eller vad gillar ni ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0