Har nu fiskar !!!

Hej alla läsare !! ♥
Nu har jag kommit hem från Grizzly ! Och vi var på Ica Maxi där min bror jobbar =) Så vi köpte lite mys och så =) Och sedan gick vi in på Din Sko och köpte ett par gummistövlar och vanliga fina höst vinter skor =) Även om det inte är vinter eller höst nu så är det trevligt att ha skor som man inte fryser i =) Jag lovar att lägga upp bilder på fiskarna sedan ifall det går =) Fiskarna heter :

Hajmat
Sushi
Tekopp
Dammsugaren =)


Grodorna heter : Chilli, princ !!

Dem alla har extremt stoooora ögon, fast det hör till sorten ^^ Och min kanin fick två ihoppressade sågsspånsblommor !! Det var ihoppressad sågspån och näring format som en blomma =) Så söt ^^ Och hon fick en kalksten formad till en glass =) Min pappa kommer kanske lite senare under eftermiddagen !! Han ska bara kolla hur det blev med fiskrna. Imorgon väntar en eller två äppelsniglar på mej =) Då ska vi köpa dem =) Eller den, jag vet inte ifall jag vill ha två eller en ?! Hjälp mej :S Damsugaren är den som gör rent efetr alla andra =) Ha det gött, ska kanske vara med Bianca, hon ringer efetr hon har ätit =) ! Hej då ^^

Kommentarer
Postat av: J,Jensen

hahah tack tack!:D

2010-03-27 @ 16:37:09
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/
Postat av: Angelica

Roligheter i min blogg :')

Kika in !

2010-03-27 @ 19:51:53
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0