Har kommit hem nu...

Hej alla läsare !!
Jag har inte hunnit lägga upp några bilder och min bror vet jag inte vad han är =/ Men det kommer nog bilder imorgon efter skolan, tror jag. Just det ! Jag var med Bianca och Fatou, vi gungade och gorde typ ingenting =/ Och jag blev kall så jag gick hem. Och undertiden som jag var ute.... så kom min pappa med akvariumet !!! Vi har inte köpt fiskarna en. Men efter vi har skrubbat den så kan vi köpa en snäcka och vi ska köpa två fiskar så att dem inte känner sig ensamma, vi ska typ köpa 2 undervattensgrodor !! Som Bianca oxå ska få, besök hennes blogg : www.biancavanessahudgen.blogg.se Den är både bra och rolig !! Vi har pump och allt annat förutom lite växter sand och ett litet gömmställe som dem kan gömma sig i. Sedan har vi allt som behövs. Och Vattnet ska stå i rumstempratur innan man sätter i fiskarna och allting, och sedan ska sanden vara inne där så att dem känner sig hemma och allt, nästa väcka ska min mamma och jag och micke gå till Zoo och köpa allt som behövs =) Sedan ska dem ju ha mat typ varannan dag. Snäckan äter upp allt som blir över, alier och smuts, och den är rosa och jätte söt =) ♥ När den blir vuxen så blir den lika stor som en pingisboll =) ! Jag tror att jag ska döpa den till : Pingis =) Och en av mina fiskar ska heta Suchi !! Haha, och en av mina grodor ska typ heta : green tror jag !! Haha.. jag är rolig när det gäller namn, här är en bild på snäckan som vi ska köpa : 


  Rasen heter typ Äppelsnäcka =)

den kostar bara 5kr på blocket =) ! Rosa och fin =) Vi har inte bestämt fisk ennu, men jag tror att det blir 2st. sånna här :

  Den kommer oxå från blocket, den finns i mölndal och det är ju där som min pappa bor !! Så det blir ju lätt att ta sig dit, men det är ju bara kanske som jag just ska få denna fisk, för att jag kanske hittar någon annan fisk som jag gillar bättre... Ja, vi får se om någon väcka =) Då kommer ni garanterat få svar. Och i morgon så börjar det tråkiga =( Skolan)  och då ska jag och min bror passa lilla söta Bella =) ♥ För att min syrra skulle typ göra någonting jag vt inte vad... Bella är ju så otroligt söt !! Man vill ju bara äta upp henne ! I överimorgon så ska jag ha sångkurs !! Haha, det blir roligt =) Ja, men nu ska jag titta på TV hej då !! Ha en trevlig kväll =) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0