Har kommit hem från Ullared...

Hej alla söta läsare igem =)  Jah har precis kommit hem från Ullared !! Det var inte jääätte mkt folk men det var folk. Jag köte inte så mkt grejer där =/ Jag ville inte det för att jag vill ju faktiskt inte slösa min pappas pängar ♥ jag köpte lite smått och gott =) När jag kommer hem så lägger jag upp bilder på det jag har köpt =) Jag tror att min bror är hemma =) Vi passade  på att köpa mat och lite annat =) Jaa, och på vägen hem från Ullared skulle min pappa bara kolla på en bil som hans kompis hade köpt =) Och hanns kompis har typ en heeel bondgård, med hästar och hundar. Dem var jätte söta.. Vi hann inte rida på hästarna för att min pappa ville fort hem och slappa och ta det lugnt =) Och nu sitter jag och min pappa i sängen och slappar och har det mysigt =) jepp.... vi ses hej då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0